Show simple item record

dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΓκουγκουλούλη, Ειρήνη-Φαίδραel
dc.date.accessioned2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.available2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.other14187
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45360
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4815
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΠαιδιά -- Ανάγνωσηel
dc.subject.otherΑνάγνωση, Ανικανότητά τηςel
dc.subject.otherΜάθηση, Δυσκολίες τηςel
dc.titleΕνίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες μέσω της λογοτεχνίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International