Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίλειοςel
dc.creatorΤσιωμή, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.available2016-10-04T09:09:18Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other14190
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/45357
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4850
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠαιδιά με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΆτομα με ειδικές ανάγκες -- Εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαίδευση -- Κοινωνικές απόψειςel
dc.subject.otherΕνσωμάτωση στην εκπαίδευσηel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί προσχολικής εκπαίδευσης -- Απόψειςel
dc.subject.otherΕκπαιδευτικοί -- Στάσειςel
dc.titleΑπόψεις εκπαιδευτικών προσχολικής εκπαίδευσης για την ένταξη παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International