Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖήση, Βασιλικήel
dc.creatorΜπουγιέση, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:03:42Z
dc.date.available2016-09-30T10:03:42Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9830
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44953
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2640
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗel
dc.subject.otherΧΟΡΟΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΔιαφοροποίηση της συναισθηματικής νοημοσύνης ενηλίκων από τη συστηματική ενασχόληση με τον παραδοσιακό χορόel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International