Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΧασάνδρα, Μαρίαel
dc.creatorΜαγγίνας, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:03:26Z
dc.date.available2016-09-30T10:03:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9585
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44871
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2540
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗel
dc.titleΗ κατανόηση των μαθηματικών από παιδιά με ελαφρά νοητική υστέρηση μέσω διαθεματικού - συνδυαστικού προγράμματος δραστηριοτήτων ειδικής και φυσικής αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International