Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛαζαρίδου, Αγγελικήel
dc.creatorΤίγκας, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:12Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:12Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12995
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44515
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.5903
dc.descriptionΣημείωση: διατίθεται συμπληρωματικό υλικό σε ξεχωριστό αρχείο.el
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΣΥΝΤΟΝΙΣΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΑel
dc.subject.otherΜΕΙΟΝΟΤΗΤΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗel
dc.titleΟ τρισυπόστατος θεσμός του συντονιστή εκπαίδευσης: κριτική θεώρηση του ρόλου του και προοπτικέςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International