Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.el
dc.contributor.advisorΧατζηκυριάκου, Κώσταςel
dc.creatorΜάννη, Αικατερίνη Α.el
dc.date.accessioned2016-09-30T10:02:10Z
dc.date.available2016-09-30T10:02:10Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12978
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44507
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΓΕΩΜΕΤΡΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΓΕΩΜΕΤΡΙΑ -- ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΚΛΠ.el
dc.titleΠροσέγγιση των εννοιών της περιμέτρου και του εμβαδού στην τετάρτη (δ') τάξη του δημοτικού σχολείου με τη χρήση χειραπτικών υλικώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International