dc.contributor.advisor | Σαραφίδου, Γιασεμή-Όλγα | el |
dc.creator | Μαρκαντώνης, Χρίστος Β. | el |
dc.date.accessioned | 2016-09-30T10:01:46Z | |
dc.date.available | 2016-09-30T10:01:46Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | 12269 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/44392 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.808 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΡΕΥΝΑ | el |
dc.title | Ο ρόλος ατομικών και οργανωσιακών παραγόντων στη διαδικασία επιτυχούς ενσωμάτωσης των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης: προσέγγιση με μεικτές ερευνητικές μεθόδους | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |