Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρης Β.el
dc.creatorΧουλιάρα, Ελένηel
dc.date.accessioned2016-09-08T09:09:12Z
dc.date.available2016-09-08T09:09:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12244
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44183
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4896
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΥΣΛΕΞΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΓΛΩΣΣΑel
dc.subject.otherΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΝευροψυχολογικές τεχνικές αξιολόγησης παιδιών και εφήβων με δυσλεξίαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International