Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΔέμη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2016-09-08T09:09:12Z
dc.date.available2016-09-08T09:09:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12243
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44182
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4776
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΜΟΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΟι προτιμήσεις και προτεραιότητες των εκπαιδευτικών ως προς την διδασκαλία κοινωνικών δεξιοτήτων σε μαθητές με αυτισμό που φοιτούν σε τμήματα ένταξηςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International