Show simple item record

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.creatorΜουργκάση, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2016-09-08T09:09:12Z
dc.date.available2016-09-08T09:09:12Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12242
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44181
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4888
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΓΛΩΣΣΑ -- ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣel
dc.subject.otherΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.titleΕφαρμογή μιας γνωστικής παρέμβασης για την καλλιέργεια της παραγωγής γραπτού λόγου σε παιδιά με αυτισμόel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International