Toggle navigation
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
English
English
Ελληνικά
Deutsch
français
italiano
español
Login
Toggle navigation
View Item
University of Thessaly Institutional Repository
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
View Item
University of Thessaly Institutional Repository
Βιβλιοθήκη & Κέντρο Πληροφόρησης
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
Εφαρμογή μιας γνωστικής παρέμβασης για την καλλιέργεια της παραγωγής γραπτού λόγου σε παιδιά με αυτισμό
View/
Open
12242.pdf (3.047Mb)
Author
Μουργκάση, Βασιλική
Supervisor name
Μαυροπούλου, Σοφία
Date
2013
Language
el
Keyword
ΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΓΛΩΣΣΑ -- ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ
ΓΛΩΣΣΙΚΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
ΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ
Access
free
Metadata display
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.
URI
http://hdl.handle.net/11615/44181
http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4888
Collections
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες (ΠΤΕΑ)
[324]
Μεταπτυχιακές Διπλωματικές Εργασίες ΠΘ
[10342]
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Search DSpace
This Collection
Browse
All of DSpace
Communities & Collections
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
This Collection
By Issue Date
Authors
Titles
Subjects
My Account
Login
Register (MyDspace)
Help Contact
Deposition
About
Help
Contact Us
Choose Language
All of DSpace
English
Ελληνικά