dc.contributor.advisor | Σαραφίδου, Γιασεμή-Όλγα | el |
dc.creator | Σταυρόπουλος, Βασίλειος Μ. | el |
dc.date.accessioned | 2016-09-08T09:09:10Z | |
dc.date.available | 2016-09-08T09:09:10Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.other | 12228 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/44168 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2924 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ | el |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣ | el |
dc.subject.other | ΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ | el |
dc.title | Παράγοντες που σχετίζονται με την αποχώρηση/αλλαγή πλαισίου εργασίας στους εκπαιδευτικούς ειδικής και γενικής αγωγής: προσέγγιση με μικτές ερευνητικές μεθόδους | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |