Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΛουμάκου, Μαρίαel
dc.creatorΝάκου, Ευαγγελίαel
dc.date.accessioned2016-09-08T09:09:04Z
dc.date.available2016-09-08T09:09:04Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12166
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44134
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4803
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗel
dc.subject.otherΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝel
dc.titleΓονεϊκή εμπλοκή στο σχολείο: η οπτική των εκπαιδευτικώνel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International