Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσέλιου, Ελευθερίαel
dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.creatorΑυγουστάκη, Ειρήνη Ι.el
dc.date.accessioned2016-09-08T09:08:58Z
dc.date.available2016-09-08T09:08:58Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12065
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/44097
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΦΟΒΙΑel
dc.titleΗ οπτική των νηπιαγωγών στην περίπτωση της σχολικής άρνησης σε παιδιά προσχολικής ηλικίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International