Show simple item record

dc.contributor.advisorΚεβόρκ, Ηλίαςel
dc.creatorΠαγωνίδης, Δημήτριος Α.el
dc.date.accessioned2016-09-08T09:08:35Z
dc.date.available2016-09-08T09:08:35Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11852
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43978
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3298
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΟΙΚΟΝΟΜΙΑ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗel
dc.subject.otherΕΛΛΑΔΑ -- ΣΧΕΣΕΙΣ -- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ KΟΙΝΟΤΗΤΑel
dc.subject.otherΕΛΛΑΔΑ -- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗel
dc.subject.otherΕΛΛΑΔΑ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣel
dc.titleΕπιπτώσεις της ένταξης στη ζώνη του ευρώ πάνω στην αγοραστική δύναμη και στις καταναλωτικές συνήθειες της μέσης ελληνικής οικογένειας: περίπτωση: εστιατόρια, καφενεία & παρόμοια καταστήματα και ξενοδοχεία, πανσιόν & ενοικιαζόμενα δωμάτιαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International