Επιπτώσεις της ένταξης στη ζώνη του ευρώ πάνω στην αγοραστική δύναμη και στις καταναλωτικές συνήθειες της μέσης ελληνικής οικογένειας: περίπτωση: εστιατόρια, καφενεία & παρόμοια καταστήματα και ξενοδοχεία, πανσιόν & ενοικιαζόμενα δωμάτια
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/11615/43978/11852.pdf.jpg?sequence=3&isAllowed=y)
Öffnen
Autor
Παγωνίδης, Δημήτριος Α.Supervisor name
Κεβόρκ, Ηλίας
Datum
2013Language
el
Schlagwort
Access
free
Academic publisher
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.