Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorΚεβόρκ, Ηλίαςel
dc.creatorΠαγωνίδης, Δημήτριος Α.el
dc.date.accessioned2016-09-08T09:08:35Z
dc.date.available2016-09-08T09:08:35Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11852
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43978
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3298
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΟΙΚΟΝΟΜΙΑ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΛΛΑΓΗel
dc.subject.otherΕΛΛΑΔΑ -- ΣΧΕΣΕΙΣ -- ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ KΟΙΝΟΤΗΤΑel
dc.subject.otherΕΛΛΑΔΑ -- ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗel
dc.subject.otherΕΛΛΑΔΑ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣel
dc.titleΕπιπτώσεις της ένταξης στη ζώνη του ευρώ πάνω στην αγοραστική δύναμη και στις καταναλωτικές συνήθειες της μέσης ελληνικής οικογένειας: περίπτωση: εστιατόρια, καφενεία & παρόμοια καταστήματα και ξενοδοχεία, πανσιόν & ενοικιαζόμενα δωμάτιαel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Οικονομικών Επιστημών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Solange nicht anders angezeigt, wird die Lizenz wie folgt beschrieben: Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International