Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπεκιάρη, Αλεξάνδραel
dc.creatorΑναγνώστου, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-08-23T11:18:37Z
dc.date.available2016-08-23T11:18:37Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.other7460
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43919
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.2504
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.subject.otherΚΑΘΗΓΗΤΕΣ , ΓΥΜΝΑΣΤΕΣel
dc.subject.otherΔΑΣΚΑΛΟΙ -- ΣΧΕΣΕΙΣ -- ΜΑΘΗΤΕΣel
dc.subject.otherΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ)el
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΗ αντιλαμβανόμενη επιθετική συμπεριφορά και το επικοινωνιακό στυλ των καθηγητών σε σχέση με την ευχαρίστηση των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγήςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΑριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ανεξάρτητα Τμήματα. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΔημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού. Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International