Show simple item record

dc.contributor.advisorΖακυνθινός, Επαμεινώνδαςel
dc.creatorΤζιόλας, Ιωάννης A.el
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:51Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:51Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11672
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43676
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4217
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΙΣΤΟΡΙΑ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣel
dc.subject.otherΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣel
dc.titleΑπόψεις φιλολόγων για υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες στο μάθημα της ιστορίας σε σχολεία Β/θμιας εκπαίδευσης νομού Πιερίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International