Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΝικολαραΐζη, Μάγδαel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΚαραγιάννη, Κατερίναel
dc.date.accessioned2016-08-10T11:47:45Z
dc.date.available2016-08-10T11:47:45Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11612
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43645
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3179
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΠρόσβαση των φοιτητών με αναπηρίες ή/και με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίαςel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International