dc.contributor.advisor | Δερμιτζάκη, Ειρήνη | el |
dc.contributor.advisor | Μπονώτη-Λέγκα, Φωτεινή | el |
dc.contributor.advisor | Αβραμίδης, Ηλίας | el |
dc.creator | Αρώνη, Αικατερίνη | el |
dc.date.accessioned | 2016-08-10T11:47:17Z | |
dc.date.available | 2016-08-10T11:47:17Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.other | 11266 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/43526 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.4901 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΚΙΝΗΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΑΥΤΟΕΛΕΓΧΟΣ | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.subject.other | ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ | el |
dc.title | Συναισθήματα των φοιτητών/τριων ως προς τις εξετάσεις στο πανεπιστήμιο και οι σχέσεις τους με τις πεποιθήσεις ακαδημαϊκής αυτο-αποτελεσματικότητας | el |
dc.type | masterThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |