Show simple item record

dc.contributor.advisorΝησιώτου-Μαντέλου, Ιουλίαel
dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΖήση, Αγλαϊα Χ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:58:32Z
dc.date.available2016-07-06T10:58:32Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.other12769
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43324
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣel
dc.titleΤο σύνδρομο Cri Du Chat: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International