Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΤσούρου, Ονουφρία Ν.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:58:20Z
dc.date.available2016-07-06T10:58:20Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11233
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43269
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗel
dc.subject.otherΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΓΟΝΕΩΝ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝel
dc.subject.otherΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΣυνεργασία σχολείου-οικογένειας: αντιλήψεις γονέων και εκπαιδευτικώνel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International