Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΝησιώτου-Μαντέλου, Ιουλίαel
dc.creatorΠολίτη, Βικτώριαel
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:58Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:58Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11363
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43168
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗel
dc.subject.otherΠΑΙΓΝΙΔΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑel
dc.titleΠαιχνίδι και παιδιά με ειδικές ανάγκες: απόψεις ειδικών παιδαγωγών και φοιτητών για τη χρήση του παιχνιδιού στην εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές ανάγκεςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International