Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚαραπέτσας, Αργύρηςel
dc.creatorΜήτσιου, Γλυκερία Κ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:58Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:58Z
dc.date.issued2000
dc.identifier.other1814
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43167
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3112
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΚΑΘΡΕΠΤΙΚΗ ΓΡΑΦΗel
dc.subject.otherΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΠαιδιά με διαταραχές γραφής - καθρεπτικής γραφής: νευροψυχολογική αξιολόγηση και παρέμβασηel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International