Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚανελλόπουλος, Παναγιώτηςel
dc.contributor.advisorΝάκου, Ειρήνηel
dc.creatorΜαθιουδάκη, Έλενα Ι.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:57Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:57Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11690
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43163
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΟΥΣΙΚΗ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΠΤΥΞΗel
dc.titleΟφείλουν οι εκπαιδευτικοί προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας να έχουν μουσική κατάρτιση και ποια πρέπει να είναι αυτή προκειμένου να διδάχουν μουσική στο νηπιαγωγείο;el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International