Show simple item record

dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.contributor.advisorΧανιωτάκης, Νικόλαοςel
dc.creatorΧατζηκώστας, Δημήτριος Κ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:53Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:53Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10652
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43142
dc.language.isoel_GRen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΣΤΑΣΕΙΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΟι αντιλήψεις υπηρετούντων και μελλοντικών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για τα παιδιά με συμπεριφορά κοινωνικής απόσυρσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International