Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΜπότσογλου, Καφένιαel
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΨωμά-Μακρή, Χρυσάνθηel
dc.date.accessioned2015-05-13T09:35:43Z
dc.date.available2015-05-13T09:35:43Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other11360
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/4311en
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑel
dc.titleΟι στάσεις των μικρών παιδιών προς τη διαφορετικότητα : εστιάζοντας στις στάσεις για την αναπηρία και ο ρόλος του εκπαιδευτικού στην εξοικείωσή τουςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International