Show simple item record

dc.contributor.advisorΑκρίτας, Αλκιβιάδης Γ.el
dc.contributor.advisorΠολίτης, Παναγιώτηςel
dc.creatorΠοντικάκης, Ανέστης Σ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:36Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:36Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10434
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/43057
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ -- ΛΟΓΙΣΜΙΚΟel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝel
dc.subject.otherΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΜΕΣΗ)el
dc.titleΜελέτη περίπτωσης: διδακτική παρέμβαση με χρήση εκπαιδευτικού λογισμικού μαθηματικών σε σχολικό περιβάλλον - αποτελέσματα, συμπεράσματα, προτάσειςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International