Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΤαγαράκη, Κωνσταντίνα Π.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:23Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:23Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42992
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΑΝΩΤΑΤΗ)el
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΚαθολικός σχεδιασμός: μετεγραφή πληροφοριακών κειμένων σχετικά με τις σπουδές στο ΠΤΕΑ για φοιτητές με αναγνωστικές δυσκολίες ποικίλης αιτιολογίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International