Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.contributor.advisorΣτρογγυλός, Βασίληςel
dc.creatorΔελάκου, Πηνελόπη Γ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:17Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:17Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10657
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42968
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΑΝΩΤΑΤΗ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΒΟΛΟΣ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΗ προσέγγιση της ετερότητας στις εργασίες των φοιτητών στο πλαίσιο του μαθήματος "Ετερότητα και αφήγηση", του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International