Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΣμυρναίος, Αντώνης Λ.el
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΒερτόπουλος, Αριστείδης Μ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:12Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:12Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10635
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42948
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΙΣΤΟΡΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΗ ιστορική ενσυναίσθηση και οι διδακτικές προεκτάσεις τηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International