Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΓκόβαρης, Χρήστοςel
dc.creatorΤζατζάκη, Κωνσταντίνα Ν.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:02Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:02Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.other10605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42906
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΟΑΝΤΙΛΗΨΗ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΑΛΛΟΔΑΠΟΙel
dc.titleΗ αυτοαντίληψη γηγενών και αλλοδαπών μαθητών με δυσκολίες μάθησης στις τάξεις Δ', Ε', Στ'el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International