Show simple item record

dc.contributor.advisorΒασιλάκη, Ευγενίαel
dc.contributor.advisorΑνδρουλάκης, Γεώργιος Α.el
dc.creatorΜπουφίκου, Στέλλα Β.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:57:01Z
dc.date.available2016-07-06T10:57:01Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11848
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42892
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ -- ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΣΥΛΛΑΒΙΣΜΟΣel
dc.subject.otherΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ, ΝΕΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.titleΖητήματα διδασκαλίας της ορθογραφίας στο δημοτικό σχολείο: η περίπτωση της ομοηχίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International