Show simple item record

dc.contributor.advisorΤζιβινίκου, Σωτηρίαel
dc.contributor.advisorΚαραγιαννίδης, Χαράλαμποςel
dc.creatorΒαρδαξής, Γεώργιος Γ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:43Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:43Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11717
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42798
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΕκπαιδευτική παρέμβαση σύμφωνα με το μοντέλο "Ανταπόκριση στην Παρέμβαση" (RtI): βελτιώνοντας την αναγνωστική ευχέρεια μαθήτριας δευτέρας Δημοτικούel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International