dc.contributor.advisor | Σταυρούση, Παναγιώτα | el |
dc.contributor.advisor | Σταθοπούλου, Χαρίκλεια | el |
dc.creator | Θεοδωρίδου, Παρασκευή Μ. | el |
dc.date.accessioned | 2016-07-06T10:56:41Z | |
dc.date.available | 2016-07-06T10:56:41Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.other | 11084 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/42785 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ -- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ | el |
dc.subject.other | ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.subject.other | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ | el |
dc.title | Διερεύνηση των μαθηματικών δεξιοτήτων στο σύνδρομο Prader-Willi: μια μελέτη περίπτωσης | el |
dc.type | bachelorThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |