Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΒογιατζής, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΔεληγιάννη, Αργυρώ Κ.el
dc.creatorΚανελλής, Γεώργιος Δ.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:39Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:39Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other12237
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42775
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ -- ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑel
dc.subject.otherΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΣ ΘΟΡΥΒΟΣ -- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ -- ΕΛΛΑΔΑ -- ΘΕΣΣΑΛΙΑel
dc.subject.otherΘΟΡΥΒΟΣ -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣel
dc.subject.otherΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΡΟΗ -- ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.titleΔιερεύνηση της συσχέτισης μεταξύ των πραγματικών σταθμών θορύβου και του επιπέδου ικανοποίησης ή δυσαρέσκειας του ανθρώπου για το ηχητικό περιβάλλον του: η περίπτωση των Π.Σ. Βόλου και Λάρισας στο πλαίσιο της Στρατηγικής Χαρτογράφησης Θορύβου 2012el
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή. Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International