dc.contributor.advisor | Μιχαλοπούλου, Αικατερίνη | el |
dc.creator | Βάρδα, Αλεξάνδρα | el |
dc.date.accessioned | 2016-07-06T10:56:32Z | |
dc.date.available | 2016-07-06T10:56:32Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.other | 8963 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11615/42743 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3065 | |
dc.language.iso | el | en |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International | en |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | en |
dc.subject.other | ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑ | el |
dc.subject.other | ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ | el |
dc.title | Διαθεματική προσέγγιση: ο νέος αναβαθμισμένος ρόλος του παιδαγωγού και η διαμόρφωση της παιδαγωγικής σχέσης στο σύγχρονο ελληνικό νηπιαγωγείο | el |
dc.type | doctoralThesis | en |
heal.recordProvider | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης | el |
heal.academicPublisher | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης. | el |
heal.academicPublisherID | uth | en |
heal.fullTextAvailability | true | en |
dc.rights.accessRights | free | en |