Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Βασιλικήel
dc.creatorΛοντρίδου, Παρασκευήel
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:32Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:32Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.other4406
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42742
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3106
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΙΑ -- ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)el
dc.subject.otherΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΔιαηλικιακή μελέτη αντιλήψεων μαθητών για τον καιρό, το κλίμα και τις κλιματικές αλλαγές: σχεδιασμός και αξιολόγηση συνεργατικού τύπου διαθεματικής διδακτικής παρέμβασης σε μαθητές της Α' Γυμνασίουel
dc.typedoctoralThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International