Mostra i principali dati dell'item

dc.contributor.advisorΜαυροπούλου, Σοφίαel
dc.contributor.advisorΣταυρούση, Παναγιώταel
dc.creatorΛέγγα, Μαρία Β.el
dc.date.accessioned2016-07-06T10:56:14Z
dc.date.available2016-07-06T10:56:14Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.other11375
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42645
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΑΥΤΙΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΣΥΝΔΡΟΜΟ ASPERGER -- ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΑνίχνευση της θεωρίας του νου και της επίλυσης κοινωνικών προβλημάτων σε παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας και σύνδρομο Aspergerel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Files in questo item

Thumbnail

Questo item appare nelle seguenti collezioni

Mostra i principali dati dell'item

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International