Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπονώτη-Λέγκα, Φωτεινήel
dc.contributor.advisorΧρηστίδου, Βασιλείαel
dc.creatorΚάμτση, Ευθυμίαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:45:34Z
dc.date.available2016-06-07T07:45:34Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9843
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42482
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.titleΤο παιδικό σχέδιο ως μέσο διερεύνησης των στερεότυπων αναπαραστάσεων αντρών και γυναικών στην οικογένεια και την εργασίαel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International