Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΛουμάκου, Μαρίαel
dc.creatorΣωφρονίου, Ολβία Η.el
dc.date.accessioned2016-06-07T07:45:32Z
dc.date.available2016-06-07T07:45:32Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9698
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42469
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.subject.otherΣΥΝΔΡΟΜΟ DOWNel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΘέματα ένταξης μαθητών με σύνδρομο down στο σχολικό και κοινωνικό περιβάλλονel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International