Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΠυργιωτάκης, Γεώργιοςel
dc.contributor.advisorΚαλδή, Σταυρούλαel
dc.creatorΤσούμπα, Μαρία Δ.el
dc.date.accessioned2016-06-07T07:45:27Z
dc.date.available2016-06-07T07:45:27Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9622
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42440
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΚΑΙ ΘΕΩΡΙΑel
dc.titleΜεταρρυθμιστικές παιδαγωγικές ιδέες του C. Freinet: μια σύγχρονη αποτίμησηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International