Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπούρας, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΠυργιωτάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΣπυροπούλου, Σπυρέταel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:45:26Z
dc.date.available2016-06-07T07:45:26Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9583
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42430
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ --el
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ -- ΑΠΟΨΕΙΣel
dc.subject.otherΜΑΘΗΤΕΣ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΗ μαθητική παραβατικότητα στη σύγχρονη τάξη του δημοτικού σχολείου - στρατηγικές αντιμετώπισηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International