Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπούρας, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.creatorΤσαντάκης, Χρήστος Κ.el
dc.date.accessioned2016-06-07T07:45:24Z
dc.date.available2016-06-07T07:45:24Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.other9545
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42414
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΔΙΑΤΑΡΑΧΗ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΠΡΟΣΟΧΗΣ ΜΕ ΥΠΕΡΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΨΥΧΟΛΟΓΙΑel
dc.titleΜαθητές με ΔΕΠ-Υ και στρατηγικές διδασκαλίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International