Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΦιλιππάτου, Διαμάντωel
dc.contributor.advisorΑνδρέου, Ελένηel
dc.creatorΛουκοπούλου, Ευαγγελία-Ειρήνηel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:57Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:57Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8628
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42253
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΝΑΓΝΩΣΗel
dc.subject.otherΑΝΑΓΝΩΣΗ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.subject.otherΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣel
dc.titleΑντιμετώπιση δυσκολιών ανάγνωσης σε μαθητή με ελαφρά νοητική καθυστέρηση: μελέτη περίπτωσηςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International