Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜπούρας, Αντώνιοςel
dc.contributor.advisorΠυργιωτάκης, Γεώργιοςel
dc.creatorΚαραγκούνη, Αικατερίνηel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:53Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:53Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other8508
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42230
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΣΧΟΛΕΙΑ, ΟΛΟΗΜΕΡΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.titleΤο ολοήμερο δημοτικό σχολείο στη θεωρία και την πράξηel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International