Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΚαζέλα, Κατερίναel
dc.creatorΚρομμύδα, Μαρίαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:33Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:33Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7240
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42112
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΕΛΛΑΔΑel
dc.subject.otherΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ -- ΕΡΕΥΝΑ -- ΓΑΛΛΙΑel
dc.subject.otherΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙel
dc.titleΣυγκριτική μελέτη των εκπαιδευτικών πρακτικών μεταξύ νηπιαγωγών Ελλάδας και Γαλλίαςel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International