Afficher la notice abrégée

dc.contributor.advisorΜαγουλιώτης, Απόστολος Ν.el
dc.contributor.advisorΜάγος, Κωνσταντίνοςel
dc.creatorΠαπαμπούκλη, Ισμήνηel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:44:32Z
dc.date.available2016-06-07T07:44:32Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.other7223
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/42109
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ -- ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗel
dc.subject.otherΤΕΧΝΗ -- ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗel
dc.titleΗ συμβολή των εικαστικών τεχνών στην ενδυνάμωση των σχέσεων παιδιών προσχολικής ηλικίας από διαφορετικά πολιτισμικά περιβάλλονταel
dc.typebachelorThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Fichier(s) constituant ce document

Thumbnail

Ce document figure dans la(les) collection(s) suivante(s)

Afficher la notice abrégée

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepté là où spécifié autrement, la license de ce document est décrite en tant que Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International