Mostrar el registro sencillo del ítem

dc.contributor.advisorΚακανά, Δόμνα-Μίκαel
dc.contributor.advisorΠαπαδοπούλου, Μαρίαel
dc.creatorΚαμπάκη, Αθανασίαel
dc.date.accessioned2016-06-07T07:43:54Z
dc.date.available2016-06-07T07:43:54Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.other9189
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11615/41885
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26253/heal.uth.3202
dc.language.isoelen
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Internationalen
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/en
dc.subject.otherΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑel
dc.subject.otherΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣel
dc.subject.otherΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ -- ΕΡΕΥΝΑel
dc.titleΗ επίδραση των Χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων στις επιλογές των δώρων των παιδιών στο γράμμα στον Άγιο Βασίληel
dc.typemasterThesisen
heal.recordProviderΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας - Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησηςel
heal.academicPublisherΠανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης.el
heal.academicPublisherIDuthen
heal.fullTextAvailabilitytrueen
dc.rights.accessRightsfreeen


Ficheros en el ítem

Thumbnail

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)

Mostrar el registro sencillo del ítem

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 International